BIOHEAL – ACEROLÁS C-VITAMIN + D3 105db

3.190Ft

Cikkszám: PRLC-PER-BIOHEAL-C-D3-105 Kategóriák: , ,

Leírás

Termékünk egyetlen nyújtott felszívódású tablettában egyesíti a két alapvető vitamin jótékony hatásait. Kiemelkedően magas C- és D-vitamin tartalommal és természetes acerola kivonattal támogatja immunrendszered működését.

Laktózmentes

A Bioheal C-vitamin 1100 mg + D3-vitamin 2200 NE kiemelkedően magas C- és D-vitamin tartalommal és természetes acerola kivonattal kiegészítve támogatja az immunrendszered normál működését. Az acerola cseresznye kiváló természetes C-vitamin forrás, tartalma közel 85 szorosa a citroménak. Szervezetünk nem képes a vízben oldódó vitaminok tárolására (ilyen többek között a C-vitamin), így a felesleg gyorsan kiürül. Ezt hivatott orvosolni termékünk nyújtott felszívódása, amely biztosítja az aktív összetevők egyenletes és hosszantartó kioldódását.

Gazdaságos 105 db-os kiszerelésben kapható, amellyel hónapokon keresztül gondoskodhatsz szervezeted C- és D-vitamin szükségletéről.

Összetevők: L-aszkorbinsav, stabilizátorok (hidroxipropil-metil-cellulóz, polietilénglikol), tömegnövelő szer (mikrokristályos cellulóz), csomósodást gátló anyagok (zsírsavak magnéziumsói, talkum), acerola kivonat, módosított keményítő, keményítő, színezék (titán-dioxid), kolekalciferol.

Hatóanyag mennyiség filmtablettánként

Ajánlott napi bevitel %-a felnőtteknek (NRV%*)

C-vitamin 1100 mg 1375%
D3-vitamin 2200 NE (55 μg) 1100%
Acerola kivonat 25 mg –

*NRV: ajánlott napi beviteli referencia érték %-a felnőtteknek

Nyáron is szedhetek C+D-vitamint, a D-vitamin tartalma nem okoz gondot?

Napfény hatására szervezetünk D-vitamint állít elő, ennek mennyisége a napfénynek kitett testfelület méretétől (naptej nélküli), illetve a szabadban töltött időtől függ. Nyári ruhában 20 perc napon töltött idő elegendő szokott lenni a kellő D-vitaminszint biztosításához. Ugyanakkor a napfényre érzékenyeknek, valamint azoknak, akik nem töltenek elegendő időt a szabadban nyáron is ajánlott a D-vitamin pótlása. Viszont a túladagolás elkezülése érdekében ebben az időszakban ritkábban vagy kisebb dózisú D-vitamin fogyasztása ajánlott.

Honnan tudhatom megfelelő-e a szervezetem D-vitamin szintje?

Amennyiben nem vagy biztos benne, hogy elegendő-e a D-vitamin szinted, véredből be tudják vizsgálni.

Milyen jelei vannak a C-vitamin hiánynak?

C-vitamin hiányában az immunrendszer gyengül, a fertőzésekre való fogékonyság nő. Súlyosabb esetekben a skorbut nevű betegség lép fel, ami az érfalak meggyengülésével és megrepedésével, illetve fog- és ínygyulladással járó, esetenként halálos kimenetelű betegség (bár napjainkban már nem jellemző).

Mennyi C-vitamint kell fogyasztani naponta?

A C-vitamin felszívódási vesztesége nem túl nagy, a bevitt mennyiség mintegy 75%-a hasznosul. A környezeti hatások, a stressz, lázas, esetleg műtét utáni állapotok, a fizikai munka, a dohányzás és a fogamzásgátlók szedése emeli a szükségletet. Az ajánlott napi mennyiség 80 mg, ám életmódtól függően ennél nagyobb mennyiség is biztonsággal fogyasztható.

Szólj hozzá Facebookal

Pin It on Pinterest